Wednesday, September 8, 2010

Petua Istimewa




Petua Mendapat Pasangan

Assalamualaikum wbt. dan salam sejahtera saya ucapkan buat semua pembaca yang amat saya kasihi sekalian. Apa khabar?




Saya mendoakan semoga nuansa kasih dan sayang yang mekar di dalam hati kita sebagai saudara se-Islam dan juga sebagai rakyat Malaysia akan terus kekal mewangi. Insya Allah.

Sebelum saya teruskan dengan perkongsian ini, ingin terlebih dahulu
saya memohon jutaan kemaafan kepada anda semua. Ini adalah kerana sudah agak lama saya menyepi daripada dunia penulisan ini. Banyak perkara yang telah berlaku, namun diharapkan agar saya terus diberi kekuatan untuk meneruskan perjuangan ini. Amin.

Baiklah, Pedoman Atma kali ini ingin saya ketengahkan beberapa petua daripada seorang tokoh di Malaysia yang amat disegani, Dato' Dr. Mohd. Fadzilah Kamsah berkenaan bagaimana mungkin kita mendapatkan pasangan yang kita doakan, harapkan selama ini. Insya Allah, mudah-mudahan ia akan memberi kesan yang baik buat kita semua.


Petua 1:
"Semua orang ada jodoh ataupun pasangan yang menanti dan biasanya ia berada tidak jauh dari anda. Jarang orang bertemu dengan jodoh yang berada jauh daripadanya."

(Petua Mendapat Pasangan, PTS Millenia)

Jadi, renung-renungkan nasihat daripada beliau ini. Diharapkan ada manfaat darinya. Insya Allah.

Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin. Bahagia di samping yang tersayang itu penting, juga redha daripada Yang Maha Pencinta. Jumpa lagi.


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails