Friday, December 10, 2010

Permulaan Baru! Ganbatte Kudasai!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan buat semua pembaca Luahan Rasa. Apa khabar? Saya doakan kalian senantiasa berada di dalam keadaan yang sihat selalu di samping insan yang anda semua sayangi. Insya Allah. Amin.
Dalam post kali ini, saya cuma ingin membuat sedikit pengumuman sahaja berkenaan satu perubahan penting. Mulai post yang akan datang, blog ini saya telah ubah fungsinya menjadi satu blog yang lebih terbuka dengan pelbagai isu-isu yang lain selain daripada cinta. Ini adalah kerana saya bercadang untuk memudahkan pengurusan data saya dan mengelakkan terlalu banyak perkara yang mungkin berada di luar kawalan saya sendiri. Oleh yang demikian, insya Allah akan berlaku sedikit penjenamaan baru terhadap rupa blog ini sedikit masa lagi.
Blog yang akan datang banyak bercirikan kepada perkongsian ilmiah yang bersifat universal (agama, motivasi, isu semasa, cinta, dsb.) Mudah-mudahan konsep baru ini akan lebih mendatangkan banyak manfaat kepada para pembaca saya.
Sekiranya berkesempatan juga, satu slot khas yang melibatkan interaksi antara saya dan juga para pembaca akan disediakan. Sebarang permasalahan yang sudi dikongsi oleh para pembaca akan cuba dibawa untuk perbincangan yang sebaiknya kemudian.
Jadi, diharapkan agar para pembaca dapat menanti perubahan yang akan berlaku kelak. Jadi, hingga kita berjumpa lagi di edisi akan datang. Ilalliqa' wassalam 'alaikum.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails